Image
Σάββατο 02 Δεκεμβρίου 2023 18:08 Υγεία
 

Τα γεύματα που απαγορεύεται να τρως το πρωί

Η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται. Το πρωινό γεύμα είναι το πιο σημαντικό της ημέρας και οφείλει να αποτελεί έναν συνδυασμό από πρωτεΐνη, καλά λίπη και φυτικές ίνες. Ωστόσο υπάρχουν τροφές που δεν ανήκουν σε αυτήν την κατηγορία και όμως συνεχίζουμε να τις απολαμβάνουμε. Αποτελούν ένα τεράστιο λάθος και παρακάτω θα μάθεις ποιες πρέπει να αποφεύγεις.

Σφολιάτες

Ναι έχουν υπέροχη γεύση και κανείς δεν μπορεί να τους αντισταθεί. Ωστόσο δεν έχουν καθόλου πρωτεΐνες και φυτικές ίνες, με αποτέλεσμα να πεινάσεις γρήγορα. Επιπρόσθετα είναι θερμιδικές βόμβες και καλό είναι να τις κόψεις όσο είναι νωρίς. Όπως και τα ντόνατς.

Βάφλες

Όπως ακριβώς συμβαίνει και με τα σφαλιοτοειδή. Θερμιδικές βόμβες χωρίς κανένα όφελος. Μπορείς να αντικαταστήσεις τις βάφλες και τα pancakes με εναλλακτικές λύσεις, όπως η παρασκευή τους να γίνεται με αλεύρι ολικής αλέσεως.

Δημητριακά

Σου φαίνονται αθώα; Κι όμως ακόμη και τα «υγιεινά» δημητριακά μπορούν να κάνουν μεγάλη ζημιά. Κοίταξε τα συστατικά και βεβαιώσου πως δεν θα βρεις την ζάχαρη ως το πρώτο πράγμα. Τα δημητριακά πρέπει να έχουν τουλάχιστον 5 γραμμάρια ινών και λιγότερα από 10 γραμμάρια ζάχαρης ανά μερίδα.

Γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με φρούτα

Ναι είναι από τις καλύτερες επιλογές αλλά φαινομενικά. Διότι είναι ένα γεύμα γεμάτα με απλά σάκχαρα που το σώμα σου μπορεί να κάψει εύκολα. Ωστόσο η έλλειψη λιπαρών θα σε κάνει να νιώσεις σύντομα πεινασμένος. Η καλύτερη επιλογή είναι να προσθέσεις λίγα καρύδια.

Μόνο καφέ

Δεν είσαι φοιτητής. Ο καφές έχει οφέλη για την υγεία αλλά δεν μπορείς να αγνοήσεις το πρωινό σου γεύμα. Γρήγορα θα αρχίσεις να πεινάς και θα καταφύγεις σε λάθος επιλογές. Προτίμησε να συνδυάσεις τον καφέ μ’ ένα μικρό σνακ.

Πηγή: larissanet.gr

Δεiτε επiσης...

Post
Υγεία Κυριακή 03.03.2024

Αυτές είναι οι τρεις χειρότερες φράσεις που μπορείς να πεις σε κάποιον με κατάθλιψη

Αν σκεφτείς ότι το Global Health Data Exchange, εκτιμά ότι το συγκλονιστικό πλήθος των 251 έως 310 εκατομμυρίων ανθρώπων παγκοσμίως παλεύει με την κατάθλιψη, τότε σε συμβουλεύουμε να δώσεις μεγάλη προ

Post
Υγεία Κυριακή 03.03.2024

Πόσο εμπλέκεται ο εγκέφαλός μας στο τι και πόσο τρώμε

H ηθοποιός Βαλέρια Κουρούπη και ο κλινικός διαιτολόγος – διατροφολόγος Αναστάσιος Παπαλαζάρου μίλησαν στο «Όλα για τη Ζωή μας» και στον Μιχάλη Κεφαλογιάννη γιατί μεγάλο μέρος της δια

Post
Υγεία Σάββατο 02.03.2024

Λίπος στην κοιλιά: Δέκα συνήθειες που θα το εξαφανίσουν

Το λίπος στην κοιλιά είναι ενοχλητικό αλλά και επίμονο. Οι αιτίες της συσσώρευσής του μπορεί να είναι διάφορες, από τη διατροφή σου μέχρι το πόσες ώρες κοιμάσαι. Ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να το αντ

Post
Υγεία Σάββατο 02.03.2024

5 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε αν παίρνετε συμπληρώματα διατροφής

Τι θα γινόταν αν μπορούσατε να πάρετε ένα χάπι και ξαφνικά να αποκτήσετε περισσότερη ενέργεια, καλύτερο δέρμα και πιο υγιή καρδιά; Αυτή είναι η υπόσχεση που που δίνουν τα συμπληρώματα διατροφής που βρ

Post
Υγεία Σάββατο 02.03.2024

Νυχτερινή υπερφαγία: Τι είναι και πώς θα την αντιμετωπίσουμε

Ο ηθοποιός Ιωάννης Απέργης και η Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, Δήμητρα Φραγκούλη μίλησαν στο «Όλα για τη Ζωή μας» και στον Μιχάλη Κεφαλογιάννη για τη νυχτερινή υπερφαγία. Το σύνδρο

Post
Υγεία Παρασκευή 01.03.2024

Ποια είναι η καλύτερη ώρα να πάρουμε μαγνήσιο; Τι λένε οι ειδικοί και πόσο χρειαζομαστε

Παρόλο που το μαγνήσιο είναι πολύ σημαντικό για τον οργανισμό μας δεν λαμβάνουν όλοι το επίπεδο μαγνησίου που χρειάζονται. Η παραπάνω διαπίστωση το καθιστά ένα συμπλήρωμα που πρέπει να έχετε στα υπόψ