Image
Τρίτη 19 Σεπτεμβρίου 2023 16:05 Υγεία
 

Ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγετε στο πρωινό

Το πρωινό είναι αδιαμφισβήτητα το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας. Είναι αυτό που μας δίνει ενέργεια για τις υποχρεώσεις που ακολουθούν, αλλά και εκείνο που μπορεί να ορίσει το τι θα επιλέξουμε διατροφικά όλο το υπόλοιπο 24ωρο.

Πρωινό: ΟΧΙ σε Μπέικον, ζαμπόν και λουκάνικα
Τα επεξεργασμένα κρέατα έχουν νιτρικά άλατα που έχουν συνδεθεί επιστημονικά με τον καρκίνο του παχέος εντέρου. Το αμερικανικό Ινστιτούτο Έρευνας για τον Καρκίνο δημοσίευσε μια λίστα από τα κορυφαία δέκα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να μειώσετε τον κίνδυνο του καρκίνου. Το να αποφεύγει κανείς τα νιτρικά άλατα είναι το #1 ένα από αυτά.

Πρωινό: ΟΧΙ σε ζαχαρούχα δημητριακά
Μερικά δημητριακά είναι γεμάτα από υδατάνθρακες και ζάχαρη. Όταν τα τρώτε, το σάκχαρο στο αίμα σας ανεβαίνει γρήγορα και στη συνέχεια πέφτει απότομα. Αν δεν θέλετε να “καταρρεύσετε” απότομα από ενέργεια στην διάρκεια της ημέρας και άρα να “αναγκαστείτε” να φάτε κάποιο ανθυγιεινό σνακ, είναι καλύτερο να αποφεύγετε τα ζαχαρούχα δημητριακά το πρωί. Αντ’ αυτού, επιλέξτε δημητριακά με υψηλότερη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνες. Μια καλή ιδέα είναι να προσθέσετε τριμμένο λιναρόσπορο ή καρύδια για περισσότερες πρωτεΐνες και φυτικές ίνες.

Πρωινό: ΟΧΙ σε έτοιμα γλυκά και ντόνατς
Αυτά παρασκευάζονται με επεξεργασμένο λευκό αλεύρι και περιέχουν και πάρα πολύ ζάχαρη. Η ζάχαρη είναι ο χειρότερος τρόπος για να ξεκινήσετε την ημέρα σας, διότι οδηγεί σε ταχεία αύξηση του σακχάρου στο αίμα. Αυτό σημαίνει ότι θα πεινάσετε ξανά νωρίτερα από το κανονικό και θα αυξήσετε τις πιθανότητές σας για υψηλό σάκχαρο του αίματος, παχυσαρκία και διαβήτη.

Πρωινό: ΟΧΙ σε γιαούρτια με γλυκαντικές ουσίες
Ακόμα και τα τύπου “light” γιαούρτια, τα οποία έχουν λίγες θερμίδες, είναι συνήθως γεμάτα με τεχνητές γλυκαντικές ουσίες και άλλα χημικά προϊόντα. Προτιμήστε απλό γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά.

Πρωινό: ΟΧΙ σε μάφινς
Είναι στην κορυφή της λίστας των πιο θερμιδικών τροφών για πρωινό. Περιέχουν ακριβώς ό,τι δεν χρειάζεστε στο πρωινό σας: επεξεργασμένο λευκό αλεύρι, λάδι ή βούτυρο και πολλή ζάχαρη.

Δεiτε επiσης...

Post
Υγεία Παρασκευή 19.07.2024

Σύκα: Τα 5 σημαντικά οφέλη για την υγεία και την ομορφιά

Είναι φρούτο του καλοκαιριού και έχει πολλά οφέλη για την υγεία! Τα σύκα, ένα από τα πιο αγαπημένα καλοκαιρινά φρούτα, είναι γνωστά για τη γλυκιά τους γεύση και τα πολυάριθμα οφέλη τους για την υγεία

Post
Υγεία Πέμπτη 18.07.2024

Χίλια ευρώ σε κάθε ιδιώτη γιατρό που θα εργαστεί στο ΕΣΥ από τον Πανελλήνιο Ιατρικό Σύλλογο

Ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, με ανάρτησή του στο Χ, χαιρετίζει την πρόθεση του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου (ΠΙΣ) να δώσει, όπως ανακοίνωσε, επιπλέον 1.000 ευρώ σε κάθε ιδιώτη γιατρό ο οποίο

Post
Υγεία Τετάρτη 17.07.2024

Εθελοντική αιμοδοσία στο αίθριο της Λότζια το Σάββατο 20.07.2024

Το Σάββατο 20/07/2024 και θα πραγματοποιηθεί εθελοντική αιμοδοσία στο κέντρο της πόλης του Ηρακλείου και συγκεκριμένα στο αίθριο της Λότζια από τις 9:30 έως τις 14:00. Η εθελοντική αιμοδοσία πραγμ

Post
Υγεία Δευτέρα 15.07.2024

Συμβουλές για να παραμείνετε ασφαλείς την περίοδο του καύσωνα

Χρήσιμες συμβουλές και πληροφορίες για να παραμείνετε ασφαλείς την περίοδο του καύσωνα από την Ελληνική Πνευμονολογική Εταιρεία. Έλλειψη ενημέρωσης για την προστασία από τις υψηλές θερμοκρασίες απο

Post
Υγεία Δευτέρα 15.07.2024

Αναφυλαξία: Συμπτώματα, επιπλοκές και πρώτες βοήθειες

Η αναφυλαξία είναι μια σοβαρή, δυνητικά απειλητική για τη ζωή αλλεργική αντίδραση, που μπορεί να εμφανιστεί απότομα και απαιτεί άμεση ιατρική φροντίδα. Εδώ, εμβαθύνουμε στα συμπτώματα, τις επιπλοκέ

Post
Υγεία Δευτέρα 15.07.2024

Τροφές που πρέπει να αποφεύγετε με τον καφέ σας

Ο καφές είναι ένα αγαπημένο ρόφημα για πολλούς, αλλά ο συνδυασμός του με ορισμένες τροφές μπορεί να επηρεάσει τη γεύση του και την πέψη σας. Εδώ, διερευνούμε ποιες τροφές και γιατί είναι καλό να απ