Image
Τετάρτη 24 Ιανουαρίου 2024 14:33 Auto - Moto
 

Τα δυστυχήματα φέρνουν δραστικούς περιορισμούς σε οδηγούς

Η Ευρώπη συζητάει να θέσει ιδιαίτερα αυστηρά μέτρα κυρίως στους νέους οδηγούς, με σύμμαχο την τεχνολογία…

Συχνά υποστηρίζεται ότι οι νέοι οδηγοί θα πρέπει να περιορίζονται στο να οδηγούν ισχυρά αυτοκίνητα, μέχρι να «ωριμάσουν» και να είναι αρκετά έμπειροι για να τα χειριστούν.

Η ραγδαία αύξηση των δυστυχημάτων κυρίως στην κατηγορία των νέων σε ηλικία οδηγών, έχει ανάψει το κόκκινο φως του συναγερμού στην Ε.Ε. η οποία πρέπει να λάβει μέτρα…

Η Ιταλία λοιπόν, πρώτη δείχνει το δρόμο προς όλες της χωρες της Ε.Ε. η οποία έχει εδώ και καιρό εφαρμόσει κανόνες και οι νομοθέτες προχωρούν τώρα, για να τους επεκτείνουν σε μια μεγαλύτερη επιλογή οδηγών.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα του ιταλικού Τύπου, οι παλιοί κανόνες οδήγησης της γειτονικής χώρας, απαγόρευαν στους πρωτοετείς οδηγούς να χρησιμοποιούν αυτοκίνητα με περισσότερα από 70 κιλοβάτ (93 ίππους) ή των οποίων η αναλογία ισχύος προς βάρος υπερβαίνει τα 55 κιλοβάτ (73 ίππους) ανά μετρικό τόνο (2200 λίβρες).

Ο κανόνας εκτείνεται στα 65 κιλοβάτ (88 hp) ανά τόνο για υβριδικά ή ηλεκτρικά οχήματα. Μια νέα απόφαση του Συμβουλίου Υπουργών της Ιταλίας επεκτείνει αυτόν τον περιορισμό σε τρία χρόνια για όλους τους νέους κατόχους αδειών. Σημειώστε πως ο κόφτης θα εφαρμόζεται ηλεκτρονινά και την ευθυνη θα έχουν τόσο οι αυτοκινητοβιομηχανίας, όσο και οι κάτοχοι.

Οι νέοι κανόνες πρέπει να περάσουν τις κοινοβουλευτικές διαδικασίες για να τεθούν σε ισχύ, αλλά η κίνηση είναι μια ισχυρή ένδειξη της βούλησης της κυβέρνησης, σε αυτόν τον τομέα.

Ο κανόνας ισχύει για όλους τους «νέους» οδηγούς στην Ιταλία. Η νόμιμη ηλικία οδήγησης στην Ιταλία είναι τα 18, επομένως παλιότερα ανάγκαζε τους νεαρούς οδηγούς σε πιο ταπεινά αυτοκίνητα, μέχρι να γίνουν τουλάχιστον 19 ετών.

Τώρα, οι ίδιοι οδηγοί αναμένεται να οδηγούν οχήματα χαμηλής ισχύος μέχρι τα 20 τους. Ο κανόνας ισχύει από την ημερομηνία απόκτησης άδειας και δεν συνδέεται με την ηλικία. Έτσι, οι αλλοδαποί που μετακομίζουν στην Ιταλία και αποκτούν τοπική άδεια ή όσοι αποκτούν άδεια αργότερα στη ζωή τους υπόκεινται στον ίδιο περιορισμό.



newsauto.gr

Δεiτε επiσης...

Post
Auto - Moto Πέμπτη 09.05.2024

AAΔΕ: Ηλεκτρονικό «μπλόκο» σε ανασφάλιστα οχήματα και όσα δεν έχουν περάσει από ΚΤΕΟ

Νέο αυτόματο σύστημα εντοπισμού των οχημάτων που κυκλοφορούν ανασφάλιστα ή δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ αλλά και κλιμακωτά πρόστιμα σε όσους δεν πληρώνουν στην ώρα τους τα τέλη κυκλοφορίας προβλέπει νομοσχέ

Post
Auto - Moto Δευτέρα 01.04.2024

Αυτοκίνητα: Τι σημαίνει το γράμμα «Σ» στο πίσω παρμπρίζ – Για ποιους είναι υποχρεωτικό

Ποια κατηγορία οδηγών υποχρεούνται να τοποθετήσουν στο πίσω παρμπρίζ το κεφαλαίο γράμμα «Σ». Ένας νέος νόμος ψηφίστηκε, με τον οποίο αλλάζει το πλαίσιο της εκπαίδευσης, της θεωρητικής εξέ

Post
Auto - Moto Τετάρτη 28.02.2024

Απάτες με κλεμμένα αυτοκίνητα: Ποιες οι μέθοδοι που χρησιμοποιούν τα κλεφτρόνια για να τα πουλήσουν

Την νέα μέθοδο που χρησιμοποιούν οι επιτήδειοι για να τα διαθέσουν στην αγορά αναλύει στην εκπομπή «Συνδέσεις» στο ERTNews, η δημοσιογράφος Ελβίρα Κρίθαρη που έκανε και το σχετικό ρεπορτάζ

Post
Auto - Moto Τετάρτη 28.02.2024

Τέλη κυκλοφορίας: Μέχρι αύριο Πέμπτη η πληρωμή τους

Μέχρι αύριο, Πέμπτη, 29 Φεβρουαρίου θα πρέπει οι ιδιοκτήτες των οχημάτων να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας 2024 προκειμένου να μην έρθουν αντιμέτωποι με τσουχτερά πρόστιμα. Υπενθυμίζεται πως οι ιδιοκτ

Post
Auto - Moto Πέμπτη 25.01.2024

Πρόωρο χαράτσι έρχεται για εκατομμύρια οδηγούς-Ποιοι και γιατί θα το πληρώσουν

Αρκετοί είναι οι οδηγοί που προχώρησαν ή έχουν ξεκινήσει τις διαδικασίες ανανέωσης των διπλωμάτων οδήγησης, οι οποίες περιλαμβάνουν εξετάσεις από ιατρούς (του Δημοσίου οι Ιδιώτες) και πληρώνοντας τα

Post
Auto - Moto Πέμπτη 21.12.2023

Τέλη κυκλοφορίας 2024: Παράταση έως το τέλος Φεβρουαρίου 2024

Χρονική «ανάσα» δύο μηνών δόθηκε για την εξόφληση των τελών κυκλοφορίας του 2024. Συγκεκριμένα οι ιδιοκτήτες οχημάτων έχουν το περιθώριο να πληρώσουν τα τέλη κυκλοφορίας έως τις 29 Φεβρου